Глобал Лидерийн Их Сургууль (GLU) нь удирдлага ба төлөөлөлд ихээхэн ач холбогдол өгдөг. Ийм зүйл хийхийн тулд нөөцийн олон төрлийг шаарддаг боловч ихэнхдээ анзаарагддаггүй нэг зүйл нь хууль зүйн ур чадвар ба мэдлэг юм. Энэ байгууллага нь хууль зүйн ур чадвар ба мэдлэгтэй бөгөөд нэр нь бүхнийг хэлж байна, хууль зүйн үйлчилгээ шаардлагатай хүмүүст тусалдаг. Тэгэхээр Pendleton Legal Aid нь боловсролын байгууллагууд хууль зүйн нөөцийг хэрхэн өөрийн хөтөлбөртөө оруулах талаар хэрхэн жишээ судалгаа болж чадах вэ?
Pendleton legal aid нь хууль зүйн үйлчилгээ авах боломжгүй хүмүүст чанартай хууль зүйн үйлчилгээ үзүүлэхэд зориулагдсан байгууллага юм. Тэдний байгальд хамаарах хууль нь “Pendleton legal aid services нь дараах үйлчилгээ үзүүлдэг: (1) хууль зүйн мэдээлэл, зөвлөгөө, иргэний хууль зүйн асуудалд төлөөлөл; (2) шүүхийн дамжуулан олон нийтийн төлөөлөл; (3) боловсрол ба танилцуулгын хөтөлбөрүүд болон семинар; (4) бусад агентлагууд болон хөтөлбөрүүд рүү шилжүүлэлт.” Тэд хууль зүйн тусламжийг үнэгүй эсвэл бага зардлаар үзүүлэхийг хичээж, хууль зүйн эрх нь эдийн засгийн байдалд хамаарах ёсгүй гэдгийг онцолж байна.
Оюутнууд нь хууль зүйн тусламжийн үйлчилгээний хамгийн гол зорилтот бүлэг юм. Ихэнх боловсролын байгууллагууд нь нийт оюутны тооны 50% орчим оюутан багтаасан оюутны биеийг агуулдаг. Эдгээр оюутнууд төгсөхөд, тэд улс орныг дэмжих, эдийн засгийн өсөлт, хөгжлийг дэмжих чухал хэсэг болдог. Боловсролын байгууллагууд, ялангуяа UCLA шиг олон нийтийн коллежууд, оюутнуудад хэн болох, хаанаас ирснээ сургахын зэрэгцээ ирээдүйн зорилгодоо суулгах үрийг тарьж, олон жил зарцуулдаг. Үүнээс гадна, тэд маргаашийн удирдлагын хэсгийг бүрдүүлдэг. Тиймээс, хууль зүйн нөөц нь оюутнуудад нийгэмд шинэ үүрэг гүйцэтгэхэд эрхээ ойлгоход туслахын зэрэгцээ боловсролын байгууллагуудыг тогтвортой удирдлага бий болгоход ажиллах боломжийг олгоно.
Боловсролын байгууллагууд нь дээрх [a] хэсгийг жишээ судалгаанд ашиглан удирдлагын чадавхийг хөгжүүлэхэд ашиглаж болно. Гомдол гаргах үед хууль зүйн төлөөллийн ард байгаа хууль зүйн процессийг сурах, ойлгох цагийг зарцуулах хүмүүс маш цөөн байдаг. Үүний үр дүнд хууль зүйн процессын мэргэжлийн хоосон зай үүсдэг. Тиймээс, боловсролын байгууллагууд оюутнуудад хууль сургах үед, тэд засгийн газартай харьцах, эрх, үүргээ хэрэгжүүлэхэд төлөөлөгчид, удирдагчид болохын тулд илүү сайн бэлтгэгдсэн байх болно.
Дүгнэлтэнд, удирдагчид нь багшид, багшид нь удирдагчид юм. Тэгэхээр тэднийг удирдлагын албан тушаалд бэлтгэхэд хууль зүйг оруулах нь илүү сайн арга байхгүй юу (чадвар хөгжүүлэх гэж нэрлэгддэг) бөгөөд хууль зүйн асуудлыг шийдвэрлэхэд мэргэжлийн мэдлэгтэй олон нийтийн хууль зүйн тусламжийн үйлчилгээ рүү аутсорсинг хийх явдал юм!